sâmbătă, 1 iunie 2013

Hristos a înviat!

    De 1 iunie, ne-am adunat la Clubul pentru copii "Arta în Nori" şi am bucătărit :-)
De ziua lor, cei mici au preparat ei înşişi prăjiturele din compoziţia pentru salam de biscuiţi...
   Mai întâi au fărămiţat biscuiţii şi i-au zdrobit cu paharele...



  Apoi, biscuiţii mărunţiţi i-au turnat într-un vas mare unde i-am amestecat cu margarină şi zahăr şi am obţinut un aluat numai bun de modelat...



Cei mici, au amestecat compoziţia cu stafide, au modelat biluţe şi alte forme, le-au dat prin nucă de cocos şi gata prăjiturelele!



 ...şi au preparat fructe  în pijamale de ciocolată... Mmmm...




A fost o zi delicioasă şi, chiar dacă nu a fost post, am pregătit uşor dulciuri de post!
Mulţumim Laurei şi tuturor celor de la "Arta în Nori"!



Niciun comentariu: