sâmbătă, 26 martie 2016

Minunile și Pildele Mântuitorului

Deși m-am gândit inițial să povestim/citim/discutăm despre Minunile Mântuitorului și Pildele pe care le-a rostit în întâlniri diferite, am hotărât să le amintim într-o întâlnire, deoarece am mai povestit despre acestea la activitățile pe care le-am numit: Întâlniri minunate în Noul Testament.

Așa că, am luat cele șase cărticele apărute la Editura Girasol...

Imagini pentru cărti isus si ucenicii

(foto: Mic atelier de creație)

...și au citit copiii o parte dintre ele, pentru că sunt ușor de parcurs, imaginile plăcute. Prin intermediul lor, cei mici reușesc să rețină mai ușor evenimentele, momentele, pildele și acest fapt îi ajută să-și formeze o imagine de ansamblu și să stabilească legături.

Mai multe informații despre aceste cărți găsiți pe blogul Mic atelier de creație.

Ca activitate practică, ne-am amintit că se apropie duminica închinată sfintei cruci (a treia duminică din post)  și am colorat cruci de diferite mărimi și am confecționat o cruce din carton înfășurată cu sfoară de cânepă.









Când au terminat, fetele au venit la Atelierul de cusături.




Niciun comentariu: