sâmbătă, 29 octombrie 2016

Pilda bogatului nemilostiv și a săracului Lazăr (Luca 16,19-31)

Astăzi am povestit, la nivelul celor mici, despre Pilda bogatului nemilostiv și a săracului Lazăr (Luca 16,19-31), pericopa evanghelică ce se va citi mâine.
Am pus accentul pe ceea ce ne învață Sfânta Scriptură, cu privire:
- la ajutorul pe care îl putem da, prin milostenie;
- la bunătate și responsabilitate față de cei din jur;

Materiale necesare:
-foi de colorat cu bogatul nemilostiv și săracul Lazăr de aici
- foi colorate din care am decupat cercuri
- pioneze cu 2 piciorușe, în formă de frunză (de la magazinele hobby art)

Am realizat apoi povestirea rotitoare, din 2 cercuri suprapuse. din hârtie, care să le amintească celor mici despre felul în care trăia bogatul și săracul. Am colorat si decupat fiecare imagine în parte și le-am lipit pe cerc. În mijloc am pus o pioneză cu 2 piciorușe, în formă de frunză, pentru a putea roti cercurile suprapuse.


A fost odată un bogat ce avea de toate...


...mânca toate bunătățile și nu împărțea cu nimeni.


La poarta lui stătea Lazăr, un om sărac, bolnav și înfometat. Bogatul era nepăsător și îi arunca sărăcului doar firmiturile...


Până și câinilor li s-a făcut milă de săracul Lazăr și îi lingeau rănile.


Mântuitorul ne învață, prin această pildă, să ne ajutăm unii pe alții, să nu fim indiferenți la necazurile celorlalți, pentru a avea parte de Împărăția lui Dumnezeu.

Pentru cei mai măricei, am găsit un filmuleț lego cu Pilda de la Luca 16,19-31

Niciun comentariu: