sâmbătă, 3 decembrie 2016

Ne pregătim de Crăciun!

Mai este puțin până la sărbătoarea Sfântului Nicolae și a Nașterii Domnului. Ne-am gândit să ne adunăm din nou, cu bucurie, și să pregătim sărbătorile cum ne pricepem mai bine: cu colinde și daruri lucrate de noi, ca într-o mare familie.
Așadar, în luna decembrie va invităm sa participați la un nou târg, la târgul nostru de iarnă. Începând cu data de 4 decembrie şi până la Crăciun, produsele noastre se vor găsi:
-         În fiecare sâmbătă, la demisolul bisericii, acolo unde confecționăm darurile
-         În fiecare duminică, la intrarea în biserică și la pangar
-         De Sfântul Nicolae, în 6 decembrie, la intrarea în biserică și la pangar
Ce vom pregăti? Ce credeţi? Daruri cu povești!
·        Obiecte confecționate manual - podoabe pentru brad, felicitări, jucării
·        Cărți - pentru copii și nu numai; cărți senzoriale pentru cei mici, realizate manual
·        Costume populare – cămăși cusute, veste, trăistuțe
·        Lucrări de artă –  fotografii, icoane pictate pe sticlă, tablouri pictate

Banii strânși din donațiile pentru aceste produse vor fi darul nostru pentru pictura bisericii și pentru  activitățile copiilor.

Ne-am rugat, mai întâi, ca de obicei.


Apoi ne-am adunat, cei mici, să repetăm colindele și să împărțim roluri.


Apoi ne-am apucat de treabă :-)


Am pregătit ornamente din danteluțe vechi...


...am împodobit coronițe...




...și bețe de Sfântul Nicolae.


A fost tare bine să ne adunăm laolaltă, să lucrăm împreună și să ne bucurăm unii de alții!









Niciun comentariu: