sâmbătă, 16 octombrie 2010

Arta ţesutului – Ţesutul covoarelor - în parteneriat cu Facultatea de Arte şi Design, Timişoara

Atelierul despre Arta țesutului l-am facut la Facultatea de Arte și Design sub atenta îndrumare a dl. asist.dr. Victor Gingiu. Mai întâi am povestit puțin despre războiul de țesut, iar mai apoi despre tehnica țesutului. L-am ascultat cu toții foarte atenți așteptând cu nerăbdare să ne punem și noi la lucru.

Și acum la treabă ... bucuria noastră, să cotrobăim și sa descâlcim ițele....

După ce ne-am pregătit materialele trecem la război (de țesut evident :-))

Ajutați de părinți, iar mai apoi singurei, am reușit să deprindem câte puțin din arta țesutului








 Multă atenție și îndemânare ne-a trebuit ca să transformăm ața colorată în mici semne de carte.



Dar ne-am bucurat cu toții când am vazut ce frumos este să țesem...


Niciun comentariu: