sâmbătă, 27 februarie 2016

Moise

       Când am început să le povestesc copiilor despre proorocul Moise, toți au vrut să povestească. Auziseră povestea lui Moise de când era mic, știau o parte din cele zece porunci, așa că am povestit împreună. :-)

     M-am inspirat din cartea:
Imagini pentru moses in the bulrushes read along with me
Displaying poză 1.JPGDisplaying poză 1.JPG











Iar aceia dintre copii care știu citi, au răsfoit cartea:


Imagini pentru sf prooroc Moise și poporul lui Israel
Am vorbit despre cele 10 porunci și am folosit ca material cartea aceasta:

Imagini pentru numerele altfel




Apoi, am scris pe doua pietre numărul poruncilor.



Copiii s-au bucurat, de asemenea, să termine de cusut mărțișoarele.
Au fost și tătici la cusut!

Iar fetele înaintează serios cu lucrul la o cămașă de băieți...


...și la o ie pentru o fetiță mică.



Iată mărțișoarele! Bucurie!










Niciun comentariu: